Am gresit. Am uitat. N-am avut chef.

Poate ar fi momentul sa regandim modul in care ne scuzam pentru incompetenta, indolenta sau ineficienta fata de clientii, partenerii sau furnizorii nostri.

Pentru ca toti ne dorim, nu-i asa, sa proliferam valorile pozitive in industria de publicitate si sa-i augmentam importanta la nivel international, va propunem mai jos o lista de scuze pe care n-ar trebui sa le mai folositi 'on a daily basis' (ca sa fiu mai pe intelesul dvs.):

- 'nu merge mailul' / 'a cazut reteaua': suntem in 2009... fiecare firma are un ITist care poate rezolva cam orice in 20 de min.... de ce te-ar crede cineva ca ti-a 'picat' fix in momentul in care vroiai sa trimiti....

- 'nu am sofer' / 'nu am oameni': nu e treaba partenerului de afaceri ce n-ai tu. Pe el il intereseaza ce ai. Deci, solutii tovarasi, dupa cum zicea cineva.

- 'cum, n-ai primit?! am trimis acum 30 de min.': ihiiiimmm.....

- 'ah, inseamna ca n-a trimis colegul meu. Sa vezi ce-i fac!': desi, in Romania, scuza asta va functiona tot timpul. Si te va face sa pari 'sef' in ochii clientului. Ceea ce e de bine.

- 'bai, pe bune, la ce deadline scurt / bani putini am avut...': daca ai acceptat job-ul, atunci de ce te plangi?

- 'creativul si-a rupt un picior si e la urgenta' / 'DTPistul a murit': functioneaza de multe ori cu cele carora li se activeaza instinctul matern. Partea proasta e ca nu merge de multe ori la apa.

- 'sefu' nu e in tara si nu pot sa trimit fara aprobarea lui' / 'n-are cine sa-mi semneze': oare de ce mi-ar pasa?

- 'care proiect?': culmea scuzelor. Dar functioneaza. Se priveste clientul in ochi cu seninatate, se clipeste usor din genele lungi din dotare si se intreaba. Dupa prima reactie de soc a acestuia, se afiseaza un zambet tamp si se completeaza cu ceva si mai absurd: 'aaaa, credeam ca nu-l mai facem!' / 'aaaa, azi trebuia sa-l dam?'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu