Poate ar fi momentul sa regandim modul in care ne scuzam pentru incompetenta, indolenta sau ineficienta fata de clientii, partenerii sau furnizorii nostri.
Pentru ca toti ne dorim, nu-i asa, sa proliferam valorile pozitive in industria de publicitate si sa-i augmentam importanta la nivel international, va propunem mai jos o lista de scuze pe care n-ar trebui sa le mai folositi 'on a daily basis' (ca sa fiu mai pe intelesul dvs.):
- 'nu merge mailul' / 'a cazut reteaua': suntem in 2009... fiecare firma are un ITist care poate rezolva cam orice in 20 de min.... de ce te-ar crede cineva ca ti-a 'picat' fix in momentul in care vroiai sa trimiti....
- 'nu am sofer' / 'nu am oameni': nu e treaba partenerului de afaceri ce n-ai tu. Pe el il intereseaza ce ai. Deci, solutii tovarasi, dupa cum zicea cineva.
- 'cum, n-ai primit?! am trimis acum 30 de min.': ihiiiimmm.....
- 'ah, inseamna ca n-a trimis colegul meu. Sa vezi ce-i fac!': desi, in Romania, scuza asta va functiona tot timpul. Si te va face sa pari 'sef' in ochii clientului. Ceea ce e de bine.
- 'bai, pe bune, la ce deadline scurt / bani putini am avut...': daca ai acceptat job-ul, atunci de ce te plangi?
- 'creativul si-a rupt un picior si e la urgenta' / 'DTPistul a murit': functioneaza de multe ori cu cele carora li se activeaza instinctul matern. Partea proasta e ca nu merge de multe ori la apa.
- 'sefu' nu e in tara si nu pot sa trimit fara aprobarea lui' / 'n-are cine sa-mi semneze': oare de ce mi-ar pasa?
- 'care proiect?': culmea scuzelor. Dar functioneaza. Se priveste clientul in ochi cu seninatate, se clipeste usor din genele lungi din dotare si se intreaba. Dupa prima reactie de soc a acestuia, se afiseaza un zambet tamp si se completeaza cu ceva si mai absurd: 'aaaa, credeam ca nu-l mai facem!' / 'aaaa, azi trebuia sa-l dam?'
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu