Ce legatura au 'statuile vii' (adica mimii) cu alergiile? Se pare ca in mintea colegilor de la Lowe ar avea o legatura pentru ca acestia si-au propus sa 'impanzeasca' Romania cu 'statui vii' pentru a promova un antialergic (nah, ca nu-i spun numele, sa nu va indexati clientul) in cadrul uneia 'dintre cele mai indraznete campanii implementate pentru un produs farmaceutic in Romania' (?!).
Ce s-a intamplat de fapt? Pun pariu ca un copywriter sau un director de creatie are o fixatie (fetis?) cu 'statuile vii' pentru ca sunt de impact si atrag prostimea. Mda, stie ca au mai fost folosite de 23 pentru Cancan prin metrou, dar nu conteaza.
Buuun, deeeeci cum gasim o legatura cu antialergicul? Aaaa..... GADILAM STATUIA CU O PANA! Briliant. Daca ar fi fost o campanie a Politiei Romane un mim-masina s-ar fi prefacut ca lovea mimul-pieton, daca era la Durex mimul-penis s-ar fi prefacut ca intra in mimul-vagin, daca era la Dove mimul-crema s-ar fi prefacut ca hidrateaza mimul-fata, daca ar fi fost la lenjerie intima mimul-chilot s-ar fi prefacut ca nu opareste mimul-cur, daca ar fi fost o campanie de educatie sexuala mimul-fetita s-ar fi prefacut ca pune prezervativul mimului-baietel.
„Este o campanie-spectacol, o activare 10 D daca doriti, in care romanii sunt invitati sa priveasca, sa gandeasca, sa se implice. Statuile vii sunt peste tot in lume inconjurate de zeci de curiosi care privesc si fac poze. Asa ne-a venit ideea sa le folosim ca pretext pentru a livra publicului roman un beneficiu educational, iar oraselor un beneficiu de imagine. Este o viziune asumata de Lowe: daca lumea poate deveni mai frumoasa prin advertising, atunci sa o facem!” ne spune copywriterul via IqAds.
Va rog, nu-mi spuneti ca e 'advertainment'! Si nici ca e 'activare 10 D'! Si nici ca educati consumatorii! Si nici ca infrumusetati spatiul public! Si nici ca lumea devine mai frumoasa!
Ati vrut sa folositi niste mimi. Atat. Si o sa se vorbeasca cel mult despre 'campania cu statuile vii', nu despre campania la un antialergic. Nu ma contraziceti acum, asteptati sa vina Brand Tracking-ul peste 3 luni.
Si sa nu indrazniti sa-i aratati clientului acest articol cu replica bine-gandita 'chiar si publicitatea negativa e publicitate' sau 'fiecare are dreptul la o opinie'. I-ati jigni inteligenta! Din nou!
How Lowe can you go?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu