De ce ne-o placea sa ne pierdem in termeni / acronime si sa dormim in propriul nostru bullshit? Equity, SEO, CRM, OOH, 3.2, MyUSP, context, RTB, DCR, holistic, DM, CSR, TRP, placement, horeca, off-trade, KA, CRP, SOV, reduction, MLM, noise, buzz, touchpoint, slow food.
Unii termeni sunt intr-adevar necesari, unele nuante se cer. Dar, in cele mai multe cazuri, 'neste baieti' vor:
- sa para destepti;
- sa se diferentieze macar prin forma;
- sa isi creeze imagine;
- sa isi justifice sau creasca salariul;
- sa justifice pretul 'de brand' al agentiei din care fac parte;
- sa devina expati;
- sa se poata reorienta profesional catre mult ravnita si banoasa meserie de 'consultant / 'trainer';
- sa se integreze in grupul celor de mai sus.
Nu aruncati cu pietre in ei, nu fac nimic rau. Fac bani. Si ce daca nu fac publicitate? Fac business in publicitate.
Asa ca am hotarat sa fac 'mobile posting' cu toate ca sunt captiv intr-un 'boarding area' in care ma bucur de experinta 6D din .ro. Va iubpup pe rss!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu