In timp ce peroram pe la conferinte despre forta, frumusetea si puterea unei Big Idea, a ramas in continuare un obicei pentru multi creativi sa 'decline' (a se citi 'sa copieze') vizualul din presa (copiat la randu-i din TV) pe restul materialelor de campanie: OOH, POSMs, neconventionale etc.
Iar client service-ul, dar si clientii, accepta pentru ca e mai simplu asa decat sa-ti bati capul cu gasirea unui mod de a comunica ideea strategica & creativa in functie de mediu & contextul de comunicare.
Iar daca asa s-ar face publicitate peste tot, n-ar mai aparea panouri gen cel de mai jos. Si nu, nu au avut noroc de un client mai cool si nici nu e 'alfel la ei'.
Via.
Declinarea buclucasa
Etichete:
advertising,
big idea,
cool,
executie,
interesant,
neconventional,
OOH,
POSM,
publicitate,
viral
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu