Cateva informatii din raport:
• Apa plata este per ansamblu cea mai consumata bautura non alcoolica, de 62% dintre respondente
• 7 din zece femei declara ca nu consuma deloc alcool
• Ca amenajari pe care le intentioneaza anul acesta, zugravitul este prima prioritate (44% au in planul ‘de facut’ zugravitul)
• Peste jumatate dintre femei contribuie cu pana la 40% din bugetul lor la gospodarie
• Cand vine vorba de produse cosmetice, sunt preferati per ansamblu distribuitorii directi, iar in Bucuresti se apeleaza mai degraba magazinele specializate
• Aproximativ jumatate dintre tinerele sub 25 de ani folosesc retele de socializare
• Scaderea veniturilor personale este perceputa ca fiind cel mai neplacut efect potential al crizei
Cei interesati de a afla mai multe despre studiu il pot comanda la adresa Research.SMARK.ro.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Da da, era cu 'elementar, dragul meu Watson'. Sa depasim momentul, zic.
RăspundețiȘtergere