Din ciclul 'Oul sau gaina?' ma intrebam pe mine insumi si in sinea mea daca publicitarii au invatat de la politicieni sau invers.
Sa luam de exemplu 5 min. dintr-un jurnal de stiri (vazut in direct tot de mine insumi acum vreo 2 saptamani) al unei 'Televiziuni-al-carei-nume-nu-l-dam-nu-pentru-ca-suntem-apolitici-ci-pentru-ca-nu-l-tinem-minte'. Secventa stirilor a fost urmatoarea:
- Ritzi;
- Creste pretul la benzina;
- Ritzi;
- S-au scumpit tigarile;
- Udrea;
- Nu mai avem bani de pensii;
- Udrea;
- O sa murim cu totii de foame, pensionarii si copii primii;
- Va asteptam si maine la stirile jurnalului 'Unei-televiziuni-al-carei-nume-nu-l-dam-nu-pentru-ca-suntem-apolitici-ci-pentru-ca-nu-l-tinem-minte'.
Hmmm. Acum sa luam comunicarea pentru niste servicii oarecare... sa ziiiiceeeem..... de internet:
- Aveti primul an gratis!
- Dar trebuie sa cumparati un modem ffff. scump si prost;
- Aveti trafic de 50MB gratis!
- Doar ca trebuie sa semnati cu noi pentru 20 de ani;
- Sunteti cel mai sexy client al nostru!
- Asaaaaa..... semnati aici..... asaaa..... Muuuuhaaahahaahahaa!
Deci?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu