Scuze de prin creatie

- 'N-am timp! Cum adica ce mai am de facut?!? PLM!'
- 'Frate, lucrez si la proiectul lui Andrei intre timp. Pe bune, nici n-am apucat sa ma duc sa ma pis.'
- 'M-a rugat sefu' sa fac ceva? Cum adica ce? Ce te intereseaza pe tine?'
- 'Mi s-a stricat Photoshop-ul. Nuu, nu am sunat la IT.'
- 'Mi-e foaaarte rau de azi dimineata. Cred ca plec acasa.'
- 'Frate, ieri am stat pana la 1 noapte in agentie.'
- 'Da-i draq, sa astepte.'
- 'N-am inteles nimic din brief-ul tau. Si ce daca azi e deadline-ul? Tot n-am inteles nimic.'
- 'Ah, nu ti-am trimis? O sa-ti trimit. Bai, da' ai si tupeu, cum adica 'la ce ora'!'
- 'Deadline-ul e la 4, acum e 1.'
- 'Aaa, asta o faci in DTP.'
- 'N-am avut Art. Ce, vrei sa ma apuc de Illustrator?'
- 'Ba, nu vezi ca fac ceva?!'
- 'Ti-as trimite, dar nu am aprobarea directorului de creatie.'
- 'Daca clientul a stat 3 zile pe feedback, noi de ce trebuie sa ii dam in 2 zile?'
- 'Ma duc in pauza de pranz.'
- 'Pai ti-am trimis! Cum adica nu e ok?!'
- 'Care brief?'

- 'Taci. Creez.'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu