real - prostie fara egal

Ora: 22:04
Locatie: real vitan

Dupa ce am achizitionat un produs electronic (nu va spun ce, va las imaginatia sa zburde), m-am indreptat catre zona de 'Garantii' / 'Probe'.

Cele doua domnisoare de la receptie, usor incurcate de o hartie, au binevoit sa-si ridice intr-un final privirea naiva si blanda catre mine.

Cand au auzit de ce le deranjez, cu o caldura debordanta in glascior, m-au informat ca 'Va trebui sa reveniti maine, seara nu lucreaza cei de la Garantii'(!).

Dupa ce am depasit momentul de soc si groaza, le-am informat politicos ca nu am de gand sa revin maine pentru ca ei sunt stupizi si nici macar nu anunta.

Perseverenta mea a dat roade pentru ca domnisoarele m-au informat ca pot sa astept 'cu doamna de acolo' ca si dansa asteapta pe cineva de la receptie marfa pentru aceeasi problema. Trecand peste a doua stupizenie din acelasi minut, am luat un loc.

'Doamna', ofuscata pentru ca astepta deja de 20 de minute, cumpara un webcam, cadou pentru ziua fiului dansei. Asa ca nu putea sa se 'revina maine' pentru ca n-avea cum sa lase copilul singur acasa si nici cum sa il ia cu ea pentru ca ar fi stricat surpriza.

Deodata, cerurile customer care-ului s-au deschis si a aparut el, Dumnezeul Garantiilor de Pretutindeni si Nicaieri.

Dupa ce s-a chinuit 5 minute sa instaleze driverele, a urmat bomba. 'Imi pare rau, nu am dreptul sa dau garantii'. Dupa care s-a intors catre mine si mi-a spus senin: 'Asta functioneaza pe baterii'. I-am multumit pentru noutatea informatiei si l-am informat ca stiu. 'Da, dar nu pot sa-l probez atunci'.

Ce a urmat pare rupt din filmul 300. Macel. Sange. Durere. This-is-Rooomaaaniaaa. Implacabil, El, Zeul, acest Xerses al real-ului, ne-a bucurat urechile (mie si doamnei) cu replici nemuritoare: 'Bine, faceti-mi reclamatie', 'Retunati-l atunci', 'Nu aveti voie sa tipati la mine', 'Si io ce sa fac doamna?'.

Si asa, incet incet, se adunau in spatele nostru clienti cu aceeasi problema. N-am stat pana la capat sa vad cum s-a terminat. Totusi, am vazut cu coada ochiului pe cele doua domnisoare chicotind, vizibil amuzate de situatie. De ce n-ar fi? Pana la urma, nu e problema lor.

Se aude pana la real? Sau noi, consumatorii '20-60 yo, medium income & education, shops at least once a week, money-conscious' nu prea contam?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu