Copywriter sau consultant?

Ce mai fac? Eh, sunt copywriter intr-o agentie de publicitate. Pai, simplu, am terminat Politehnica si m-am dus la interviu la o agentie mare de publicitate. Am fost sclipitoare ca de obicei si l-am impresionat pe Iubi. Ah, adica directorul de creatie. Nu, nu suntem impreuna, asa ii zic eu. Mda, mai flirtam din cand in cand, dar am ajuns prieteni buni. Lumea rea din jurul meu zice ca m-a angajat ca i-a placut ori de sanii mei (da, m-am decoltat putin in interviu... plm... daca am) ori de fundul meu (aveam blugii aia stramti de la Guess). Paaai, nu e mare smekerie sa stii. Vin brief-uri, tu te gandesti si spui ce-ti vine si ce-ti place. Oricum aia trebuie sa lucreze cu ce le dai ca nah, sunt creativ (rade superior). Gramatica limbii romane, pe draq! Nu-ti trebuie, fata, d'aia s-au inventat accounti. E 'mijto', ma dau pe la Cannes sau Portoroz in fiecare an. Si mai fac si spoturi uneori si intalnesc regizori misto. Muncesc mult, sa stii. Nici nu am timp sa ies prin cluburi uneori, uneori nici macar sa fumez (rade complice). Nu, draga, sa fumez iarba, nu tutun (din ce in ce mai iritat). Ce '90s esti...

Ma bucur mult ca te revad. Ce sa mai fac... Sunt consultant pe marketing, publicitate, comunicare integrata, strategie holistica, puncte de contact inovatoare, research 2.0, PR, internet 3.1. Mda, merge bine, nu ma plang. Mi-am luat casa la munte si un Alfa Romeo nou-nout. Pai, am ajuns in jobul asta pentru ca sunt bun (rade constipat, incercand sa para simpatic)! Glumeam. Dar nu foarte mult, sa stii. Am bagat multa vreme prin multinationale si am 'imprumutat' mult know-how de acolo. Si mi-am dat seama ca as putea sa fac bani pentru mine, nu pentru altii. Am facut o combinatie cu un prieten de-al meu... si restul e istorie. Nu e greu deloc. Le zic niste banalitati si ei imi dau bani. Fii atent! Zic: 'un brand trebuie sa aibe o pozitionare distincta' si scot minim 4-5.000 pe luna din asta. E drept ca imi si ia timp. Powerpoint si Excel si Explorer toata ziua. Nici n-am timp sa ma bucur de cumparaturi. Uneori nici macar sa fumez (rade complice). Nu, draga, sa fumez iarba, nu tutun (din ce in ce mai iritat). Ce '90s esti...

@ Acest post este un pamflet si trebuie tratat ca atare. In niciun caz nu reprezinta parerea personala a autorilor, in mod sigur frustrarea lor. In niciun caz nu poate fi generalizat pentru intrega industrie, mai sunt 15 oameni normali pe piata (si mai sunt si 'directoare' de creatie).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu