Nu.

Nu am nici cont de Twitter, nici cont pe Facebook, nici pe Hi5 etc. (dada, stiu, nu exist) Si nici nu o sa-mi fac pana nu o sa inteleg de ce mi-as face. Adica, imi place sa socializez cu oameni reali, imi place sa ma sune prietenii sa ma intrebe ce mai fac si nu imi place sexul virtual prea mult.

Si am renuntat de ceva timp sa ma duc la acele evenimente ale industriei al caror scop este socializarea sau, de fapt, 'personal brand reinforcement'-ul.

Si sa citesc blogurile create cu aceleasi obiective in minte. Aruncati un ochi critic, va rog, prin topul blogurilor despre publicitate. Cu mici exceptii, se simte imediat de ce au fost create. Tone de bullshit, kilograme de ore investite in gasirea bullshit-ului, niciun 'content' intr-adevar relevant. Caci daca ar fi, nu s-ar povesti, ci s-ar simti. In piata. Si la piata.

E drept, nici blog n-am avut pana acum, dar a inceput sa-mi placa masturbarea asta exhibitionista si schizofrenica. Pentru deontologii care vor sa inteleaga obiectivul blogului, io si alter-ego-ul lui am hotarat sa-l facem ca sa scriem. Motiv pentru care nu semnam decat anonim. Motiv pentru care nu avem blogroll si nici nu-l promovam. Motiv pentru care nu ne intereseaza ce-i ala backlink. Da, ai dreptate, o ardem pe cool.

Momentan. Ne mai gandim pana maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu