Rapper in publicitate

Pentru ca ne-am saturat sa se tot traga liniute paralele intre publicitate si fotbal, ne-am gandit sa evoluam putin acest paralelism cautand un nou ocean albastru, nu-i asa, caci d'aia am citit atatea carti de profil.

Perfect constient ca ar trebui sa dezvolt putin subiectul (adica sa scriu mai mult si mai savuros la comentarii) prefer sa dau frau liber 'user generated content'-ului. Adica mi-e lene.

Mai jos, intr-o ordine pur intamplatoare....


Dr. Dre este producator, rapper, CEO, regizor si actor. Naumovici la fel.


Nu prea stie nimeni nimic nou despre IceT & Felix, dar ce se stie sigur e ca umbla cu persoane importante.

Nici Snoop si nici Serban nu prea pun pret pe regulile industriei. Amandoi sunt cool fara sa vrea. Amandoi au gura mare. Totusi, i-am pus impreuna doar pentru ca numele lor incepe cu 'S'.


Atat Eminem, cat si Liviu David au fost smecheri pe vremea lor.


Nu comentez pentru ca sigur unul dintre ei ma va bate. Nici nu dau nume pentru ca SEO-ul sigur functioneaza si amandoi se gugalesc. Oricum, si Matasel si 50 Cent si-au inceput cariera dupa ce au fost impuscati in alta agentie.

Pentru ca nimeni nu isi aduce aminte cum arata Botan sau Nelly, dar stiu sigur ca arata bine.

Pentru ca amandoi fac bani si nici unul nu e din cartier. Bine, se imbraca bine si Florescu si Diddy.

Va promitem ca vom continua cu doamnele din publicitate si clientii aferenti. Dar nu va promitem cand.

4 comentarii:

  1. serban alexandrescu16 septembrie 2009 la 12:30

    rectificare necesara - adevaratul snoop este - unul, unicul - octav gheorghe. eu sunt cel mult unul din jidanii din beastie boys. adica mai isteric si apucat la inceputuri, mai calm si clasic/old school
    acum. skills & meaning over form & bling. mai mult contrabas si baterie adevarata, mai putin scratches & samples. la propriu si la figurat.

    RăspundețiȘtergere
  2. De dragul tau as rectifica intr-un later edit (editare ulterioara? rectificare tarzie?), dar mi-e teama sa nu creez un precedent periculos.

    Daca Botan se trezeste ca vrea sa fie Diddy si Matasel Eminem, ce ma fac atunci? Sau poate se prind Iordache si Enoiu ca n-am scris nimic despre ei si nu o sa am unde sa-i duc... Run DMC poate...

    Ca sa ma revansez, as vrea sa felicit inca o data colectivul Headvertising pentru ca adatundodge.ro si pentru Pasta D'oro.

    RăspundețiȘtergere