'Declaratie', de Liviu David

Reproducem mai jos tot editorialul de pe IqAds. Pentru ca merita.

Draga mea,

Imi place foarte mult de tine. Imi place ce-ai facut si cum te misti. Esti frumoasa, desteapta si stii o multime de lucruri. M-ai sedus de la prima intalnire. As vrea sa ne casatorim.

Inainte insa de a face pasul cel mare, trebuie sa intelegi ca... mai sunt si altele de care imi place. Multe altele. Asa stau lucrurile. Trebuie sa aleg intre voi, si pentru asta voi organiza un concurs. Castiga-l si vei fi partenera mea de acum inainte.

Esti confidenta mea si am incredere deplina in tine. Stiu ca pot sa-ti spun orice, dar trebuie sa semnezi un contract de confidentialitate care-ti va lua si casa, si masina, daca se dovedeste ca ai spus cuiva ce defecte am.

Semneaza aici, aici si aici. Nu, nu este negociabil.

Abia astept sa-mi fii alaturi si la bine si la greu. Adica atunci cand imi este mie greu, ma astept sa ma intelegi si sa ma sprijini. Cand treci tu printr-o perioada mai grea si nu ma mai surprinzi ca-n prima zi, va trebui sa-mi caut pe altcineva. Asa stau lucrurile.

Stii ca sunt sarac si trebuie sa ma ajuti. Nu am cum sa te sustin, va trebui sa accepti sa o ducem amandoi mai rau la inceput. Nu stiu ce sa-ti cer, dar ma astept sa-mi dai mereu ce am nevoie. Trebuie sa arat bine si tu raspunzi de asta. Daca nu o sa mai poti sa o faci (chiar daca se va intampla o singura data, cand ai fost racita), imi voi cauta pe altcineva. Asta este viata.

Stii ca nu prea ma pricep acum. Ma vei ajuta pentru ca tu stii mai bine decat mine ce trebuie facut. Bine, pe masura ce relatia noastra va evolua, imi voi da seama ca si eu stiam o groaza de lucruri. Invata-ma deci lucruri pe care sa le stiu mai bine decat tine. Evident ca pe masura ce cunostintele mele vor creste spre cer, vei deveni din ce in ce mai inutila.

Cat despre sex... ei bine, trebuie sa ma seduci, sa ma surprinzi, sa ma inebunesti, sa ma extaziezi de fiecare data. Chiar cand te trezesc din somn la doua noaptea. Evident ca nu poti avea mari pretentii de la mine, iti spun de la inceput ca sunt egoist, grabit si extrem de stresat.

Pe masura ce o sa ma imbogatesc folosindu-ti ideile, voi capata tot mai multi prieteni si mai ales prietene.

Si in timp ce tu imi vei spala transpirata chilotii murdari,
eu voi fi sedus de altele, care-mi vor parea mai frumoase, mai destepte si mai pregatite decat tine.

Trebuie sa intelegi ca asa stau lucrurile. Eu sunt Clientul si tu... o biata agentie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu