Eu zic sa ne pazim creierele(prostia e molipsitoare) urmarind ce fac baietii din alte parti, unde creativitatea pleaca din inteligenta si nu din "starea de cool"(valabil si pt accounti, strategi si cei ce fac productie de flyer-e).
1. packaging (nu e greu, chiar basic).
Plecand de la numele celor producatori din spatele vinului (Mark Lane si Justin Lane), s0a nascut brand-ul "Changing Lanes". De aici pana la solutia gasita pentru etichete, a fost doar un pas - un fel de lenticular cu cei 2. Si un om de productie care nu s-a legat pe viata de hartia cretata de 200. Ah, si un premiu.

via.
2. OOH - neconventional.
Si eu care credeam ca neconventional e sa pui un rahat de carton putin in afara panoului. Ptiu!
via.
brb.
asta da idei originale .... tot e incurajator ca altii.....pot...deci...se poate...candva oamenii din Romania poate or sa invete diferenta intre originalitate-creativitate-publicitate si adaptari de materiale originale(sau nu.
RăspundețiȘtergere