Copy-paste

Ma intreba alter-ego-ul meu acum cateva zile de ce pun atatea copy-paste-uri pe blog fara sa scriu nimic explicativ, fara sa spun ce vreau sa arat sau sa dovedesc. Sugera ca lenea ar fi o optiune. Probabil ca este.

Dar si pentru ca 90% dintre bloggerii-publicitari sunt mai preocupati sa gaseasca 'acel ceva' care ii ajuta in cresterea branding-ul personal decat sa vorbeasca despre publicitate pur-si-simplu.

Pentru ca suntem pentru majoritate, nu pentru o mica nisa de simpatici. Pentru ca vorbim cu cei 90% dintre noi nu au timp sau chef sa se uite dupa publicitate misto. Noi, cei care avem deadline-uri, avem mult de munca, avem treaba, n-avem cu cine si ne multumim sa 'change sunrise for the sunset'.

Dar si pentru ca suntem frustrati de idiotii pe care ii intalnim zilnic la munca. Pentru ca ne enerveaza lingaii politici care ajung sus si raman acolo. Si care nu stiu sa citeasca.

Dar si pentru ca ne integram prea bine intre ei. Si pentru ca nu am vrea sa se intample asta.

Te-am pierdut la primul 'pentru ca'?

later edit: apropo, stilul lapidar, categoric si atotstiutor din unele articole este si intentionat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu