Inca imi mai place de ING

Pentru a testa proverbul cu facerea de bine, m-am gandit io ca ar fi frumos sa cumpar niste 'chestii' cu cardul meu pentru 'cineva'. Dansele ('chestiile') au fost mai multe, drept care le-am cumparat de-a lungul unei perioade de 2 luni, din cand in cand.

Booon. Pana aici toate bune. Doar ca am facut greseala fatala de a cere un extras prin Self Bank inainte sa se termine luna.

Iar atunci, deodata, pamantul s-a cutremurat, universul a atins starea de entropie, iar nervii mei au fost intansi la maxim.

Asa ca va voi relata povestea pe scurt. Am sunat la MyLine sa le cer extrasele. Dupa ce m-am identificat corespunzator catre nu una, ci doua persoane (CNP, serie / numar CI, adresa, sucursala de care apartin) ... caci nimerisem la asigurari (unde m-a trimis site-ul ING si robotul cela de cacat care stie numai cifre) ... asaaaaa, mi s-a spus ca pot sa-mi dea extrasele (contra cost, 5 ron scurtu', bani pe care nu pot sa-i cer persoanei pentru care am cumparat caci n-ar fi frumos), dar nu pe mail caci e un mediu nesigur, ci fizic la 'office-ul' de care apartin. Cum contul meu era respectiv 0 m-am deplasat pana la banca sa-l umplu pana la refuz cu 10 ron.

Booon. Iar dupa 5 zile (nu 3 cat mi s-a zis, am fost generos) am sunat la 'office-ul' de care apartin (d-soarele din banca nu stiu sa zica "sucursala" sau "filiala") sa-i intreb de sanatate. Cica erau bine sanatosi, dar n-aveau extrasele si am fost rugat sa sun din nou la MyLine caci oricum 'ei ar vrea sa vorbeasca tot cu dvs inainte de a ne spune noua' - a se observa disocierea 'ei, raii' si 'noi, neajutoratii simpatici'. Unde am trecut prin acelasi proces 'pentru siguranta mea' cu 2 persoane cu toate ca nu sunasem din nou la asigurari, doar ca prima nu ma putea ajuta cum ar fi putut a doua.

Booon. Si atunci am intrebat cum e cu extrasele mele. Si mi s-a zis ca au fost trimise, dar nu la 'office' ci la 'adresa de corespondenta'. Si am fost intrebat, spre siderarea mea totala, daca nu le vreau intre timp pe mail (acel mediu nesigur unde nu se putea prima oara si d'asta ma costa un print 5 RON / bucata extras / bucata luna).

Zen, impacat cu Universul cum numai un maestru Zen poate fi, am acceptat. Si asa, dragii mosului, am primit io intr-un final extrasele de la ING.

Inca imi mai place de ING pentru ca sunt fan al campaniei facute de Headvertising pentru ei. Deh, defect profesional.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu