Crestem si noi? - episodul 1.

De ceva(prea mult!) timp am ajuns la trista concluzie ca in publicitatea romaneasca lucreaza foarte putini oameni de publicitate. Iar printre ei, gasim rar oameni calificati. Aplaudam la primul ipocrit gata sa epateze, la prima tarfulita care se viseaza copy dupa 2 catrene vai de mama lor, la primul KV care nu ignora complet corporate-ul (am zis KV... pentru ca suntem inca la nivelul asta).
Eu zic sa ne pazim creierele(prostia e molipsitoare) urmarind ce fac baietii din alte parti, unde creativitatea pleaca din inteligenta si nu din "starea de cool"(valabil si pt accounti, strategi si cei ce fac productie de flyer-e).

1. packaging (nu e greu, chiar basic).
Plecand de la numele celor producatori din spatele vinului (Mark Lane si Justin Lane), s0a nascut brand-ul "Changing Lanes". De aici pana la solutia gasita pentru etichete, a fost doar un pas - un fel de lenticular cu cei 2. Si un om de productie care nu s-a legat pe viata de hartia cretata de 200. Ah, si un premiu.


via.

2. OOH - neconventional.
Si eu care credeam ca neconventional e sa pui un rahat de carton putin in afara panoului. Ptiu!


via.

brb.

Un comentariu:

  1. asta da idei originale .... tot e incurajator ca altii.....pot...deci...se poate...candva oamenii din Romania poate or sa invete diferenta intre originalitate-creativitate-publicitate si adaptari de materiale originale(sau nu.

    RăspundețiȘtergere